תהליך הלמידה

אז מהו התהליך שעוברים התלמידים אצלי בשיעורים?

כאשר הורה מצלצל אליי ומבקש לקבוע שיעור שבועי לילד או לילדה שלו, אני שואלת מספר שאלות על מנת להכיר במעט את התלמיד ולהבין מדוע בעצם ההורה מעוניין בשיעורים אצלי. מהם הקשיים שהם חווים בבית ומה הם מצפים משיעורי ההוראה המותאמת (מתקנת).


לאחר מכן, אנו קובעים מפגש ראשון בו אני משחקת עם התלמיד\ה, משחק היכרות, ומשלבת תוך כדי המשחק משימות קצרות ושאלות. השאלות עוזרות לי להכיר מעט את התלמיד מבחינה רגשית, חברתית ולימודית. בנוסף במהלך המפגש הראשון נערך מבדק מיפוי והערכה של היכולות והקשיים כדי לדייק את העבודה עם הילד במהלך התהליך. המשימות עוזרות לי מעט להכיר ביכולות והקשיים של התלמיד, ועל מה יש צורך לעבוד.

לאחר המפגש הראשון, אני בונה תוכנית עבודה להמשך השיעורים, אשר יתנו דגש ומענה לקשיים הלימודים שהיו, תוך התייחסות לצד החברתי והרגשי המתלווה לכך.


לאחר כל מפגש, אני מסכמת בקצרה מה נעשה בשיעור ועל מה יש צורך לעבוד במפגש הבא. כאשר תלמיד מגיע עם חומר שלא הבין בכיתה, נעבוד גם עליו במפגש, גם עם החומר אינו בתוכנית העבודה המקורית.


תוכנית העבודה ניתנת לשינויים, והכל מתוך הקשבה לתלמיד ולצורך העולה במהלך המפגש ולאחריו.

המפגשים ניתנים במקצועות השפה ,לכיתות א'-ח' ובחשבון לכיתות א'-ד'.

מוזמנים ליצור קשר

  יחד נבנה תוכנית עבודה המתאימה לילדכם, אשר תקדם אותו לעבר ההצלחה והביטחון בתחום הלימודי, הרגשי והחברתי
צרו קשר